Naďa Nováková

Na svět se dívám vlastníma očima.
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1092x

Naďa Nováková

Rozum v hrsti, nebo na střeše?

Když mi maminka říkala, abych vzala rozum do hrsti a nepřestala chodit na hodiny klavíru, nechápala jsem, co má rozum společného s tím, že se mi nechce brnkat na piáno, když mě stojí tolik úsilí se na něj něco naučit. Když mi sestra opakovala, abych vzala rozum do hrsti a šla na vysokou, že za těch pět let mi nic neuteče, jen s velkým sebezapřením jsem ji poslechla.

17.8.2009 v 20:37 | Karma: 10,92 | Přečteno: 705x | Diskuse| Ostatní

Naďa Nováková

Diskriminace, xenofobie, rasismus, nesnášenlivost...

... vděčná témata k diskuzi. Chcete-li rozvířit hladinu okurkové sezóny, napište, jak jsou u nás diskriminováni příslušníci onoho specifického etnika, kterému je dovoleno tábořit v CHKO bez jakýchkoliv postihů. Nebo se svěřte s osobními negativními zážitky s takzvanými nepřizpůsobivými občany a hned se na vás sesype kritika těch, co nepřizpůsobivé hodnotí podle článků v novinách a reportáží v televizi. Ať už napíšete cokoli, ozve se řada protichůdných názorů. Já sama sobě v tomhle případě dokážu oponovat donekonečna.

30.7.2009 v 22:14 | Karma: 22,68 | Přečteno: 1255x | Diskuse| Ostatní

Naďa Nováková

Nostradamus 2012

Tak prý se zase máme na co těšit. Rok 2012 nám přinese radikální změny od přírodních katastrof až po změnu myšlení. No, proč ne. Každý musí uznat, že takhle to už prostě dál nejde. A když se nepovedlo Y2K, finanční krize jen podpořila honbu za majetkem, všeobecné hrozbě terorismu už dneska nikdo nevěří, ptačí a prasečí chřipka nebo nemoc šílených krav nás neinspirovala ke změně životního stylu, povoláme Nostradama, mayský kalendář, oprášíme tajemství svobodných zednářů, přizveme si I Ching a máme novou vizi – 21. 12. 2012. Pěkná řada čísel už od pohledu. Když je magická uhrančivost podpořena ještě astrologickými výpočty a tzv. bodem zvratu, nemusíme být zrovna posedlí číselnými vzorci jako Jim Carrey v Čísle 23, aby v nás zanechala tato série dojem.

26.7.2009 v 17:26 | Karma: 25,06 | Přečteno: 2231x | Diskuse| Ostatní