Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mirek-storch

22. 7. 2009 23:38
Váš blog je výstižný a vypovídá o životní zkušenosti-karma

Život každého z nás je asi sladko-kyselý a někdy i nahořklý. Jak se zpívá v písničce  "Život je jen náhoda" - jednou jsi dole a jednou nahoře... život plyne jak voda... Hodnocení učitelky sedmnáctiletou studentkou bylo značně nadsazené, ale dejme tomu, že zkušený scénárista filmu vyjádřil své postoje ústy mlaší osoby. Navíc vyhodnotila svého milence jako druhořadého malíře, který nic nedokázal. Mladí bývají v tomto věku velmi kritičtí, ale časem většinou pochopí postoje starších.

0 0
možnosti

Nadine

23. 7. 2009 15:26
Re: Váš blog je výstižný a vypovídá o životní zkušenosti-karma

Máte pravdu, nějakou tu zkušenost mám - jsem učitelka. Vím, jak je snadné a velmi nebezpečné přenášet na mladé vlastní představy o životě. A jak ostří a kritičtí dokáží zvláště vůči autoritám být. Naučila jsem se spíš vnímat jejich postřehy - většina mě pořád ještě dokáže inspirovat a při četných diskuzích si kolikrát musím říct, že na jejich pohledu na věc něco je. Což se mi ovšem nestává při diskuzích s mnohými rodiči... :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 12
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1092x
Na svět se dívám vlastníma očima.